Narancsbőr gyilkos otthoni gyakorlatok

Számos megoldás és mozgásfajta létezik, mely a fenék MEGERŐSÍTÉSÉVEL és FESZESÍTÉSÉVEL és a narancsbőr csökkentésével kísérletezik, de mi kiválasztottunk neked három célzott, specifikus és hatékony gyakorlatot az önbizalmat nyújtó hátsófél elérésére! 

Nincs is másra szükséged, csak egy szőnyegre, megfelelő sportos viseletre, valamint az alakodra szánt fél órára… csak semmi lazsálás!

 


Fektesd a szőnyeget a földre: térdelj le, majd támaszd a kezedet magad elé. Emeld fel az
egyik lábadat, majd nyújtsd hátrafelé.
(3×10 széria lábanként)

Hason fekve, karodat és válladat a földhöz érintve, emeld meg a medencédet, hogy egyvonalban legyen a hátaddal, majd térj vissza kiinduló pozícióba. Ezt ismételgesd. (3×15)

GUGGOLÁS, GUGGOLÁS, GUGGOLÁS!
-Állva, a lábak enyhe terpeszben, párhuzamosan.
-A karodat az egyensúly kedvéért tartsd kinyújtva magad előtt, miközben addig mész le guggolásba, hogy a lábaddal és a derekaddal
derékszöget zárj be, a leülés mozdulatát imitálva. Mindezt nagyon lassan.
-Fontos, hogy a gyakorlat alatt a has nyújtva legyen, a váll leengedve, a hát pedig egyenes maradjon.


Megjegyzés: Mindig tekints előre, sose lefelé, hogy elkerüld a nyak és a váll sérülését, illetve
a térd sose érjen túl a lábujjakon.


(3×15 guggolás)

Az edzéshez válaszd a neked megfelelő GUAM Leggings-t!

Ismételd meg ezeket a gyakorlatokat minden nap, amikor csak kedved tarja, és készíts egy
képet a program megkezdése előtt, hogy majd később ellenőrizhesd a fejlődésedet! 

Ne felejtsd el megosztani a @guammagyarorszag hashtaggel.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás